به دنیای توکان خوش آمدید. در این دنیا غیر ممکن وجود ندارد. ما میتوانیم هر آنچه درذهن شماست را به واقعیت تبدیل کنیم. فقط کافیست تصورات خود را باور کنید و طعم شیرین رویایتان را با خود به دنیای واقعی بیاورید. شرکت فناوری اطلاعات توکان با هدف ایجاد رویکردی نوین در عرصه خدمات و محصولات مبتنی بر اینترنت شروع به کار کرد. سپس توانست با الگوبرداری از شرکت های موفق بین المللی و بهره گیری از خلاقیت و پویایی به محصولات و خدماتی مطابق با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا دست یابد…

توکان متشکل از افرادی است که علاقه به هنرهای دیجیتال اولویت اول آنهاست. مهارت، خلاقیت، تعهد و پشتکار توکان عامل اصلی ماندگاری و رضایت مندی مشتریان می باشد. فناوری اطلاعات توکان در سال 1385 و با هدف ارائه خدمات تخصصی در حوزه نرم افزار خصوصا نرم افزارهای تحت وب شروع به فعالیت کرد. طی سال های اول، بیشتر تمرکز روی تولید نرم افزارهای با کیفیت بود و در طی این مسیر، متوجه شدیم که دنیای تکنولوژی و فناوری اطلاعات به سمت خدمات تحت وب پیش می رود. از این رو ما نیز بیشتر به تولید نرم افزارها و اپلیکیشن های تحت وب روی آوردیم و طی چندین سال تلاش و فعالیت شبانه روزی، موفق شدیم بسیاری از نیازهای شما را برآورده نماییم. تک تک اعضای توکان، تلاش می کنند تا با ارائه مشاوره صادقانه و حرفه ای، شما را در ورود به بازار بزرگ تجارت الکترونیک یاری کنند.

time-flat3
35976
نفر / ساعت کار انجام شده
hype-flat
732
بطری هایپ مصرف شده
tea-flat
12483
لیوان چای مصرف شده
coffee-flat
1911
لیوان قهوه مصرف شده
daneshmand
neshatplastic
farazbeen
sharif-university
sharif-hamrah
sharifgroup
pazhoheshkade
tosan
parszima
iau
khiau
kiaplast
naroney
shariflanguage
sepand
shariflang
sabaplastic
isva
arman
hsiran
asa-r
asantahlil
amatis
marlikmedia
edris
amirazimi
hamgam
namayeshgah
madan
sakhteman
zanan
asipress
arian
ayandesazan
aseman
azteb
razi
iran
pasargad
damli
baran
bp
barani
2
1
3
4
5
6
7
8
9
10
11
20
21
22
23
24
25

توکان برای شما چه کار می کند

دلیل تشکیل تیم توکان افزایش توانایی، برای پاسخگویی به تمامی نیاز های شماست. اعضای توکان از توانایی ها و مهارت های مختلفی برخوردارند و همین امر دلیل فعالیت توکان در زمینه های مختلف است.

انتخاب نام، طراحی آرم و لوگو

توکان می تواند از اولین گام برای آغاز یک فعالیت که انتخاب نام و آرم است با شما همراه شود. کارشناسان طراحی توکان با توجه به نوع فعالیت مورد نظر و تجربه های خود، شما را به درستی راهنمایی می کنند. انتخاب نام و آرم نیازمند شناخت دقیق مخاطب و آشنایی با روانشناسی و صدالبته خلاقیت است. ثبات و دقت در اولین گام زمینه پیشرفت و موفقیت سریع شما را فراهم می کند.

نیاز سنجی و بازاریابی

هر فعالیت و تجارتی بر پایه نیاز های جامعه شکل می گیرد و این نیاز ها هیچگاه یکسان نمی مانند. شناخت صحیح این نیاز ها شرط بقا و موفقیت هر فعالیتی است. نتایج نیاز سنجی، صاحبان مشاغل را به سمت بازاریابی اصولی سوق می دهد. در سال های اخیر بازاریابی به عنوان یکی از مهم ترین تکنیک های موفقیت مورد توجه قرار گرفته است. امروزه بازاریابی به شکل قدیمی خود (مراجعات مکرر و پی در پی نیروهای انسانی جهت جلب نظر مشتریان) محدود نیست و روش های نوین با بدست آوردن موفقیت بیشتر در جایگاه اول قرار گرفته اند. آشنایی با نیاز های روز جامعه، شناخت صحیح مخاطب، توانایی معرفی موفق تجارت شما، تثبیت جایگاه شما در بین رقبا و حک کردن نام شما در ذهن ها اهداف ابتدایی یک بازاریابی موفق است.

طراحی و توسعه وب سایت

در هر دوره ی زمانی رموز موفقیت در حال تغییر است، در عصر حاضر که تکنولوژی اینترنت گوی سبقت را از تمامی رقبایش ربوده است و یکه تاز میدان است داشتن یک وب سایت برای ارائه توضیحات و خدمات در هر زمینه شغلی و برای هر موسسه و شرکت یا افراد حقیقی و حقوقی از ملزومات ادامه حیات تجاری است. به وضوح می توان گفت کسانی که خود را از داشتن وب سایت محروم کرده و یا از وب سایت هایی با تکنولوژی قدیمی استفاده می کنند از چرخه رقابت حذف شده و بسیاری از موقعیت های خود را از دست می دهند. پس داشتن یک وب سایت موفق و هدفمند برای اوج گرفتن شما، پایگاه بسیار محکمی است. این تصمیم بزرگ را با توکان عملی کنید و در کمال آرامش مسیر موفقیت را طی کنید.